نوشته شده توسط : Rahim

WinDVD Pro 2010 نام نرم افزاری قدرتمند با ویژگی های مختلف برای پخش انواع دیسک های CD , DVD و Blu-ray می باشد. این نرم افزار قدرتمند که یکی از برترین ویژگی های آن نسبت به نرم افزارهای مشابه و کوچکی دارای همین وظایف می باشند پشتیبانی از دیسک های Blu-ray می باشند.  این دیسک ها از ظرفیت بالاتری نسبت به دیگر دیسک ها و حتی DVD ها برخورداری می باشند و در آن ها حجم وسیع تری از اطلاعات را می توان جای داد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت اجرای و پخش تصاویر با صدای دالبی با کیفیت بالا می باشد. همچنین در این نرم افزار علاوه بر ده ها ویژگی دیگر می توان به ویژگی های اختصاصی برای استفاده از برنامه در Laptop ها اشاره نمود که از میان این دسته از ویژگی ها می توان به قابلیت بهینه سازی مصرف شارژ باتری ، ابزار مدیریت خروجی صدا در هنگام استفاده از هدفون متصل به laptop و … اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند با ویژگی های حرفه ای محصولی از کمپانی بزرگ Corel می باشد .

 

 windvd پخش ديسك هاي Blu ray و DVD با Corel WinDVD Pro 2010 10.0.4.251

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مولتی مدیا , پخش ویدیو , پخش موزیک , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار اجرای Blu-ray , نرم افزار اجرای دی وی دی , نرم افزار قدرتمند پخش dvd , نرم افزار قوی پخش کننده دی وی دی , نرم افزار پخش Blu-ray , نرم افزار پخش کننده قوی Blu-ray ,
:: بازدید از این مطلب : 2350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

JetAudio یکی از قدیمیترین و محبوبترین نرم افزارهای پخش کننده ی فایل های صوتی و ویدئویی می باشد که از دیر باز طرفداران بسیاری را تا به امروز داشته است . حتی بسیاری از کاربران مدیاپلیر ویندوز را کنار گذاشته و از این نرم افزار بسیار قدرتمند جهت پخش فایل هایشان استفاده می کنند. این نرم افزار فقط یک پخش کننده ساده نیست و قطعا بسیاری از نیازهای دیگر شما را جوابگو می باشد. به عنوان مثال شاید بخواهید فایل های صوتی و ویدئویی خود را بر روی سایر دیسک ها رایت کنید که این نرم افزار نیاز شما را برطرف می کند. قطعا تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید فایل های صوتی را به سایر فرمت ها تبدیل کنید. برای اینکار شاید به سراغ نرم افزارهای مبدل خواهید رفت. اما با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به هیچگونه برنامه اضافی جهت تبدیل نخواهید داشت ، زیرا JetAudio تمامی نیازهای شما را پاسخگو می باشد. اگر شما هم جزء کسانی هستید که دائما از طریق اینترنت فایل های موسیقی و ویدئویی خود را به اشتراک می گذارند و فایل های دیگر افراد را نیز برای خود دانلود می کنید ، کافیست که از این نرم افزار قدرتمند جهت آپلود و دانلود موزیک ها و ویدئوهای مورد علاقه تان استفاده کنید. با اینکار در وقت خود صرفه جویی کرده و همیشه بهترین ها را تجربه خواهید کرد. فرمت های بسیاری نظیر WAV, MP3, MP3Pro, OGG, WMA, MPG, AVI, WMV, MIDI, RM و… توسط این نرم افزار قدرتمند به طور کامل پشتیبانی می شوند که شما دیگر نیازی به هیچگونه کدک اضافی نخواهید داشت. حتی شما می توانید فایل های صوتی خود را توسط این نرم افزار به حجم های کمتر تبدیل کنید. با اینکار حجم فایل های صوتی را کاهش داده اید و در فضای هارد دیسک نیز صرفه جویی کرده و حتی می توانید از آن ها در پخش کننده هایی نظیر Mp3Player ، موبایل و سایر دستگاه ها نیز استفاده کنید.
دانلودها مفتخر است نسخه اصلی این نرم افزار که چند روزی بیشتر نیست عرضه شده است را به صورت کامل در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده است. در کنار نسخه جدید این نرم افزار ، ۱۷۱ اسکین فوق العاده زیبا و گلچین شده برای نرم افزار JetAudio نیز مهیا شده است که در ادامه می توانید آن را هم نیز دانلود کنید.

 

jetaudio8 نسخه جدید نرم افزار قدرتمند JetAudio 8.0.0.510 Plus VX (به همراه 171 اسکین)

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مولتی مدیا , پخش ویدیو , پخش موزیک , تبدیل صدا , ,
:: برچسب‌ها: دانلود افزایش بلندی صدا , دانلود افزایش بلندی صدای موزیک , دانلود افزایش دسیبل صدا , دانلود برش صدا , دانلود برش صدا و موزیک , دانلود تبدیل CD صوتی به Mp3 , دانلود تبدیل CD صوتی به فایل صوتی , دانلود تبدیل انواع فرمت صوتی و تصویری به هم , دانلود تبدیل فایلهای صوتی به یکدیگر , دانلود تبدیل فیلم به صدا , دانلود تبدیل فیلم به صوت , دانلود ضبط با کیفیت صدا , دانلود میکس صدا , دانلود میکس صوت , دانلود نسخه فول و پلاس Jet Au , دانلود ویرایش صدا و موزیک , دانلود پخش انواع فرمت صدا , دانلود پخش انواع فرمت فیلم و صدا , دانلود پشتیبانی از انواع فرمتهای صوتی و تصویری , دانلود کار با صدا و موزیک , رایت CDهای صوتی , نسخه کامل JetAudio ,
:: بازدید از این مطلب : 2252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Winamp یک نرم افزار چند رسانه ای سریع، قابل انعطاف و ایجاد صدا با بهترین کیفیت آن برای ویندوز میباشد. نرم افزار Winamp قادر به پشتیبانی خیلی از فایل های صوتی (MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI و..) و فایل های ویدئویی (AVI, ASF, MPEG, NSV) است. مثل تمام ورژن های آن قادر به پشتیبانی از ظاهر کلاسیک و پوسته های بسیار زیبا که به صورت رایگان در سایت آن موجود است، تجسم های شنیداری (رقص نور) بسیار زیبا و خیالی، یک کتابخانه قوی برای دسته بندی صوت ها، پشتیبانی از رادیو و تلویزین اینترنتی، ایجاد سی دی های صوتی و رایت سی دی از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد.

 

 winam نسخه جدید پلیر بسیار قوی و محبوب Winamp Pro v5.57

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مولتی مدیا , پخش ویدیو , پخش موزیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان نرم افزار winamp , دانلود نرم افزار وینمپ , دانلود نسخه جدید winamp , نسخه جدید وینمپ ,
:: بازدید از این مطلب : 634
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

JetAudio فقط یک نرم افزار مالتی مدیا نیست بلکه یک برنامه نرم افزار یکپارچه مالتی مدیاست که مجموعه ماموریت های فشرده را قادر به انجام می باشد. این نرم افزار فقط برای اجرای انواع فرمت های مختلف صوتی و تصویری نیست ، بلکه می تواند قابلیت هایی مثل رایت کردن سی دی ، تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر را نیز انجام دهد. JetAudio نرم افزار جامع چند رسانه ای است که علاوه بر پخش موزیک و فایل های ویدیویی قابلیت رایت CD، ضبط کردن ، تبدیل فایل های مختلف به یکدیگر را دارا می باشد. همچنین امکان ایجاد یک رادیو اینترنتی با کمک نرم افزار جانبی JetCast که به وسیله نرم افزار JetAudio ارائه می شود وجود خواهد داشت. ضبط فایل های صوتی آنالوگ، امکان افزودن پلاگهای مختلف Visualization، قابلیت Sound۲Vision، افکت های صوتی گوناگون مانندWide ، Reverb، X-bass، خروجی صدای چندکاناله و … از دیگر توانایی های این نسخه جدید است. این نسخه از نرم افزار به صورت Portable عرضه شده است و نیازی به نصب ندارد و می توانید آن را به راحتی در فلش مموری خود یا … همیشه همراه خود داشته باشید.

 

jetaudio پخش تمامي فايل هاي مالتي مديا با JetAudio 7.5.5.25 Plus VX Portable

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مولتی مدیا , پخش ویدیو , پخش موزیک , ,
:: برچسب‌ها: تبديل كننده فايل mkv , تبدیل کننده فایل های صوتی , دانلود نرم افزار jet audio , نسخه جديد نرم افزار Jetaudio , نسخه جديد نرم افزار جت آديو , نسخه پرتابل jet audio ,
:: بازدید از این مطلب : 623
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

SPlayer نرم افزاری آسان و زیبا برای پخش فایل های چند رسانه ای می باشد که از تمامی فرمت های رایج پشتیبانی می کند برخی از این فرمت مانند DVDRip, HDTV, RMVB, QuickTime, MPEG-2, MPEG-4, AC3/DTS, VP3/6/7, Indeo, XVD, OGG/OGM, APE, FLAC, TTA, AAC, MPC, 3GP/AMR و انواع زیر نویس ها هستند . این نرم افزار از طراحی منحصر به فردی برخوردار است و بسیار جذاب و دلنشین می باشد در این نرم افزار بیش از ۱۵۰ ویژگی کوچک منحصر به فرد وجود دارد که این نرم افزار را ارنمونه های مشابه خود متمایز کرده است .

 

SPlayer پلیر سبک، زیبا و قدرتمند مالتی مدیا به نام SPlayer 3.6.1838 Final

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مولتی مدیا , پخش ویدیو , پخش موزیک , ,
:: برچسب‌ها: SPlayer , برنامه SPlayer , دانلود , دانلود SPlayer , دانلود برنامه SPlayer , دانلود مدیا پلیر کم حجم , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار SPlayer , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , دانلود نرم افزار مدیاپلیر , نرم افزار SPlayer , پلیر سبک , زیبا و قدرتمند مالتی مدیا به نام SPlayer 3 , 6 , 1838 Final ,
:: بازدید از این مطلب : 607
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Moovida Media Center 1.0.8 نام نرم افزاری است که تمامی فیلم ها ، سریال ها ، برنامه های رادیویی و عکس های شما را در خود جای می دهد و به کمک آن می توانید چینش بی نظیری به فایل های مالتی مدیای خود دهید . علاوه بر آن به شما این امکان را می دهد تا از تماشای آنلاین ویدیوها و موزیک ها لذت ببرید . همچنین می توانید ویدیوهای خود را با کیفیت واقعی HD تماشا کنید و یا ویدیوهایتان را برای سینما خانگی آماده کنید . در هنگام پخش فیلم مورد نظر اگر اطلاعات فایل در حال پخش کامل باشد تمامی اطلاعات در مورد آن فیلم از جمله کارگردان ، بازیگران و … در صفحه نمایش ظاهر می شود. از شبکه های اینترنتی که این نرم افزار قایلیت اتصال به آنها را داراست می توان به Youtube , Flicker , Yes.com , last.fm اشاره کرد.

 

movida مديا سنتري فوق العاده به نام Moovida Media Center 1.0.8

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مولتی مدیا , پخش ویدیو , پخش موزیک , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار پخش فایل های تصویری , نرم افزار پخش فرمت های تصویری ,
:: بازدید از این مطلب : 542
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

RealPlayer اولین محصولی است که فناوری جدید هارمونی انقلابی Real را بصورت کامل در خود گنجانده است. این نرم افزاراین امکان را برای کاربران خود فراهم می آورد تا بتوانند موزیکهایی را که قابل پخش برروی بیش از ۱۰۰ وسیله پخش کننده قابل حمل مانند Apple iPod می باشند را دانلود نمایند. این نرم افزار تنها پخش کننده چندرسانه ای دیجیتال می باشد که شما برای یافتن و دانلود موزیکهای جدید، پخش و مدیریت صوت و ویدئو کلیپ ها و استفاده کامل از مزیتهای سرگرمی دیجیتال خود بدان نیاز دارید. RealPlayer محیط کاربری تعاملی ارائه می نماید که به شما اجازه می دهد تا مجموعه فایلهای چندرسانه ای خود را بهتر بتوانید مدیریت نمایید.

 

real downloadha.com پلیر قدرتمند فایل های مالتی مدیا آنلاین RealPlayer SP Gold 1.0.2 Build12.0.0.327

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مولتی مدیا , پخش ویدیو , پخش موزیک , ,
:: برچسب‌ها: پخش کننده فایل های Real Media , پخش کننده فرمت rmvb , پلیر آنلاین , پلیر برای فرمت RM ,
:: بازدید از این مطلب : 555
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

امروزه به دلایل مختلف از قبیل حجیم تر شدن فیلم ها اکثر کاربران به استفاده از فرمت هایی روی آورده اند که هم کیفیت فیلم در همان حد عالی حفظ شود و هم حجم آن به نسبت کاهش زیادی داشته باشد. حتما لوح های فشرده دی وی دی را تا به حال دیده اید که در آن ها چندین فیلم قرار گرفته است اما تقریبا کیفیت فیلم ها اصلا با کاهشی رو به رو نشده است. این کار توسط کدک ها صورت می گیرد ، در اصل کدک ها دستوراتی هستند که نحوه رمز گذاری داده ها را برروی فیلم ها مشخص می نمایند و البته با عمل Decoding فایل ها به صورت اول باز می گردد بدون این که کوچکترین خللی در کیفیت آن ایجاد شده باشد. برای عمل Decoding نرم افزار های متفاوتی وجود دارد. یکی از این نرم افزار ها که چند سالی هست محبوبیت زیادی را در میان کاربران بدست آورده و توانسته به یکی از اولین انتخاب ها تبدیل شود DivX PRo نام دارد.

 

 divx قویترین ایجاد و پخش کننده فایل های Divx با DivX Pro 7.2.0 Build 10.3.1.6

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مولتی مدیا , پخش ویدیو , پخش موزیک , تبدیل ویدیو , تبدیل صدا , ,
:: برچسب‌ها: بهترین کدک Codec برای فرمت Divx , تبدیل MKV به Divx , تبدیل ویدیو به فرمت Divx , نرم افزار پخش کننده divx , پخش فرمت Divx , پخش کننده فرمت Divx ,
:: بازدید از این مطلب : 686
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

بزرگترین و کامل ترین مجموعه پوسته های پلیر محبوب و معروف Jetaudio توسط تیم پي سي ايكس تقدیم شما می گردد . این پوسته ها از سراسر اینترنت جمع آوری شده اند و تمامی زبان های دنیا از جمله فارسی در این مجموعه گنجانده شده است . این مجموعه شامل ۲۰۰ پوسته متفاوت و بسیار جذاب برای پلیر محبوب شماست.

 

jetaudio 200 پوسته نرم افزار محبوب Jetaudio

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مولتی مدیا , پخش ویدیو , پخش موزیک , ,
:: برچسب‌ها: 200 Skin For Jetaudio , skin برای جت آدیو , Skin فارسی برای Jetaudio , Skin های متفاوت برای Jet Audio , پوسته فارسی برای Jetaudio ,
:: بازدید از این مطلب : 683
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Winamp از Player های بسیار محبوب در کشورمان میباشد . و بسیاری از کاربران عمومی کامپیوترهای خانگی نیز اکنون سالهای متمادی میباشد که برای پخش موزیک تنها از پخش کننده قدیمی Winamp استفاده مینمایند.
در یک سال گذشته پیشرفت سریع سخت افزار موبجب گردید تقریبا کلیه موسسات توسعه دهنده نرم افزارهای پخش ، مجبور به تجدید نظر کلی در محصولات خود گردند و جهت سازگاری آنها با فرمتهای جدید مورد استفاده در DVD نظیر Blu-ray و …. تغییرات لازم را به آنها اعمال کنند .موسسه Nullsoft نیز با پیروی از این سیاست کلی ، مبنا بهینه سازی خود را خصوصا از نگارش ۵ به بعد بر همین منوال در نظر گرفته است . و علاوه بر قابلیت جدید مشاهده فرمتهای تصویری ، شناسایی دهها فرمت جدید را نیز به قابلیتهای Player خود افزوده است . همچنین به سبب رقابت گسترده ای که در سطح جهان بر سر دسترسی به منابع آنلاین وجود دارد در نسخه های جدید نگاهی نیز به رادیو تلویزیونهای داشته است که البته نه به طور گسترده ، ولی در سطح عادی دسترسی کاربر را به بسیاری از سایتهای حاوی فیلم و موزیک میسر میسازد .
امکان رایت و ساخت دیسکهای اختصاصی موزیک (که توسط دستگاهای پخش کننده خانگی غیر کامپیوتری قابل پخش باشد) از دیگر امکانات دیگر Winamp میباشد که باز در رقابت با سایر نرم افزارهای پخش مجبور به تکمیل آن گردیده است . همچنین در نسخه های خیر تلاش فراوانی جهت قابلیت پخش دیسکهای خش دار و فرسوده صورت گرفته که اثرات آن نیز تا اندازه ای محسوس میباشد .
همانند نسخه های قدیمی ، در نگارش های جدید Winamp نیز امکان استفاده از صدها Plug-IN و Skin برای کاربران محفوظ خواهد بود .

 

winamp نسخه جدید نرم افزار محبوب Winamp Pro 5.556 Build 2512

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مولتی مدیا , پخش ویدیو , پخش موزیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان نسخه جدید winamp , دانلود رایگان وینمپ , دانلود نرم افزار winamp , دانلود نرم افزار winamp player , دانلود نرم افزار پخش winamp , نرم افزار winamp ,
:: بازدید از این مطلب : 561
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

می دانید که برای پخش فرمتهای مختلف فایلهای صوتی و تصویری همیشه یک مشکل وجود دارد و اون اینکه گاهی نرم افزار  شما از فرمتی پشتیبانی نمیکنه و یا اینکه نصبش فضای زیادی رو اشغال میکنه و بسیاری از مشکلات دیگه که حتما تا حالا با اونها برخورد داشته اید.
اما نرم افزار کوچک و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایلهای صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمتهای دیگر را پخش کند.

 

 km پخش تمامي مالتي مدياها با KMPlayer 2.9.4.1436

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مولتی مدیا , پخش ویدیو , پخش موزیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار KMPlayer 2 , 9 , 4 , 1436 , نرم افزار پخش فرمت MKV , نرم افزار پخش كننده تمام فرمت ها , پلير بدون نياز به كدك اضافي ,
:: بازدید از این مطلب : 660
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

JetAudio فقط یک نرم افزار مالتی مدیا نیست بلکه یک برنامه نرم افزار یکپارچه مالتی مدیاست که مجموعه ماموریت های فشرده را قادر به انجام می باشد. این نرم افزار فقط برای اجرای انواع فرمت های مختلف صوتی و تصویری نیست ، بلکه می تواند قابلیت هایی مثل رایت کردن سی دی ، تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر را نیز انجام دهد. JetAudio نرم افزار جامع چند رسانه ای است که علاوه بر پخش موزیک و فایل های ویدیویی قابلیت رایت CD، ضبط کردن ، تبدیل فایل های مختلف به یکدیگر را دارا می باشد. همچنین امکان ایجاد یک رادیو اینترنتی با کمک نرم افزار جانبی JetCast که به وسیله نرم افزار JetAudio ارائه می شود وجود خواهد داشت. ضبط فایل های صوتی آنالوگ، امکان افزودن پلاگهای مختلف Visualization، قابلیت Sound۲Vision، افکت های صوتی گوناگون مانندWide ، Reverb، X-bass، خروجی صدای چندکاناله و … از دیگر توانایی های این نسخه جدید است.

jetaudio downloadha.com پخش همه منظوره مالتي مديا Cowon Jetaudio 7.5.1.2 Plus

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مولتی مدیا , پخش ویدیو , پخش موزیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار Jetaudio , پخش كننده mkv , پخش كننده همه فرمت ها ,
:: بازدید از این مطلب : 835
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که پس از دانلود یک فایل صوتی یا تصویری، با هیچ نرم افزاری قادر به پخش آن نیستید و حتی پسوند آن را نیز تا به حال ندیده باشید.
K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و codecهای VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.
Codec  ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.
 

K Lite downloadha.com اجرا كردن تمام فايل هاي صوتي و تصويري K Lite Mega Codec Pack 5.0.0

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مولتی مدیا , پخش ویدیو , پخش موزیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack 5 , 0 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 798
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد